Wednesday, January 3, 2007

احساس

... بقي كل ده شايله في قلبك ليه ومخبيه جواك , وانا كل ماتيجي عنيك في عنيه بقلك 100 بهواك ...
مطلع اغنيه جديده ( ولا باش اغنيه جديده عشان في ناس بتزعل ) المهم
اني لما سنعته اثر فيه اوي مع انه مش رهيب ياعني بس مش عارف ليه حسيت انه مكتوب ليا انا
كل كلمه فيه حسيت اني كنت بفكر فيها
واخذت قرار مهم جدا في حياتي تجاه بنت مكنتش عارف اني بحبها اوي كده وكنتش عارف او حتي حاسس انها بتفكر فيا
لا ... ده انا اتضحلي انها بتفكر فيا اوي اوي ياعني ( ده انا طلعت جامد وانا معرفش ) المهم
بس فضل ع الفرحه حته صغيره بس مهمه صلاة استخاره لمده 3 ايام كما اوصي الرسول ( صلي الله عليه وسلم )ويبقي الموضوع جد بقي
ده لموضوع ده لو حصل انا هبقي في منتهي الفرحه
مش عارف انا ليه انا مكنتش حاسس اني بحبها اوي للدرجه دي طول الفتره اللي فاتت دي
لا ده انا بحبها اوي بقي مش عارف انسي صورتها
ولا يروح من ودني صوتها
طب والنبي ياجماعه عاوز بس ارسي
اعمل ايه بالضبط
اكلمها ازاي
اقلها ايه
وانا فجاءه كده خبرة السنين كلها راحت
بعد ما كنت بدي افكار للناس مش عارف اعمل حاجه لنفسي
خليكم معايا
وللحديث بقيه

2 comments:

متغيرة شوية said...

بما اني برد على الموضوع بعد أكتر من شهر ، فانت أكيد كلمتها وحصل اللي حصل .. انا جاية أقول مبروك بقى، وربنا يوفقكم انتم الاتنين.

وبعدين انت وقفت ليه يا ابني ، هو كل شوية هندخل عندك نتحايل عليك تكتب تاني ولا ايه؟

احمد عبد الهادي said...

وبما اني برد بعد اكتر من شهريين
احب اقلك بارضه اني كلمتها بس محصلش اللي حصل ولا حاجه
وزي ما رحت زي ماجيت
شكلها كده العيب فيا انا ولا ايه مش عارف
..... اوعدك اني مش هابطل اكتب ابدا
بعد هذه الفتره الطويله