Friday, April 13, 2007

لا كلام في الهوا . ولا جرح ودوا . ولا ليل ولا عين ، ولا ليل ولا عين

مش عارف كتر الكلام دلؤتي عن الحب والحبيبه
ومن غير ما حد يفهمني غلط انا اقصد الحب الحب ياعني اللي هوه ولد وبنت علشان نبقي واضحيين بس )

مش عارف كل الناس بقت تتكلم عليه دلؤتي لا ومعايا انا بالذات علي اساس ان انا الاخ اللي بيفهم اللي فيهم
مع والله انا ببني كل كلامي معاهم علي شوية تجارب شخصيه
وشوية تجارب اتحكاتلي بس
ياعني انا في الموضوع ده بالذات مفهمش اوي
بس ربنا بيفتحها عليا ياعني ، الحمد لله .
المهم ....
حد بقي يقولنا ايه السبب ؟
ياعني الحبيبه بيحبوا يحكوا علشان فرحانيين ياعني وبتاع
ولما بيزعلوا ياعني او بتحصل مشاكل بارضه بيحبوا يحكوا
يالا مش مهم
طب والاخوه اللي زي حالتنا ومش حبيبه ولا حاجه
ايه السر اللي بيخليهم يتكلموا في الموضوع ده كتير ؟
علي فكره انا كمان زيهم بدليل اني بارضه بتكلم في الموضوع ده دلؤتي
والله حاجه تتضحك

2 comments:

حدوته مصرية said...

متهيألى بنتكلم عنه لاننا بنتمناه حتى لو مش هو الحب الحقيقي اوى بس برضه بنحتاجله ضحك على نفسنا يمكن بس لانها حلوة فعلا يبقى ليك شريكة
اما الحبيبة اللى بيحكو سواء فرحانين ولا زعلانين فهما عشان فرحتهم بالحب ده برضه يمكن
بس لو حب بجد اللى بينهم اساسا مش تعود و انتيم و فاكرينه حب

احمد عبد الهادي said...

احتمال
بس نواجه الالام احسن ما نضحك علي نفسنا
ولا خلينا نضحك علي نفسنا وخلاص