Wednesday, May 23, 2007

اطلقت صراحه وانتظرت ان يعود فلم يعود .. ولن يعود


لو اننا لم نفترق لبقيت بين يديك طفلا عابثا وتركت عمري في لهيبك يحترق

يالها من ماساه ، ان توهم نفسك باشياء لم ولن تكن حقيقية ، وتترك دموعك تنهال علي خديك لاجلها
وتترك قلبك ينفطرحزنا لها
الفراق ....... يالها من كلمة ماساوية دامية اكاد ان لا اطيق كتابتها
حين تلمس يديك اوراقها القديمة وتكاد تبكي علي ضياع حتي الذكريات
لكنها الطامة الكبري .......... لا اسطتيع نسيانها
رغم الرحيل رغم مافعلت بنا الايام قلبي لم يزل يحيي وحيدا بالامل
انا ياحبية كل ايامي قتيلك في الهوا

5 comments:

البتاع said...

احمد
بغض النظر عن غسيلنا المنشور فى مدونتى ومدونة ياسر

الا انى حفصل جزء منى يعلق هنا :-)
الجزء ده ميعرفش الباقيين طبعا
;-)
بيقولك جامد جدا انك ركزت مع الاغنية دى
رغم ان اخر سطر مش بالنص بس ولا يهمك

بس لازم تنساها
لازم تحدد ياترجع ياتنسى
الوسط فى الحاجات بالذات مؤلم جدا
اوعى تبقى وسط

ورغم كل شئ تحياتى بالأوى يامعلم :-)

احمد عبد الهادي said...

اسف طبعا علي الغلطة اللي غير مقصوده بالمره في الاغنية مع انها مش بعاده ياعني
بس يالا مش مهم
المهم
المشكله اني مش عاوز انسي
مش مش قادر انا مش عاوز معرفش ليه بقي
بس اوعدك اني هاحاول اني افكر اني انسي

علشان في نفس الوقت انا مش عارف ارجع

الموضوع اكثر تعقيدا مما كنت اتصور

وبعيدا عن الكلام التاني ...... منواراني

mohamed sabry said...

احمد يا اخويا
انت عارف اني فارقت و علي ايدك الفراق بجد مؤلم بجد بججد و بالذات لما تكون مظلوم
لنا تكون باني احلام في خيالك و فجاه تلاقيها طارت
لما تكون مخطط لمستقبل و حياه و اسره و تتخييل نفسك حياتك معاها هتبقي ازاي
صدقني انا بجد اتاثرت بالفراق و لكن هاقولك
عيش طول ما فيك انفاس تعيش

احمد عبد الهادي said...

محمد صبري

منا عايش ياعم اهو
وعلي ايدك ياعني

اللعنه علي هذا الفراق

اوعي متجيش هنا تاني
ههههههههه

dramaqueen said...

كنت فاكرة زمان ان الانسان مش بيعرف ينسى الحب خصوصا لو كان حب بجد يعنى سهر وخوف وقلق واغناى عبد الحليم وكاظم واكيد العملاق فاروق جويدة

بس عن تجربة انت تقدر تنسى هتلاقى نفسك فجأة كدة مش عايز تفكر فيها
مش عايز تحزن تانى
بس دة هيحصل لما ربنا يريد
ادعى ربنا انك تنسى ومش تعد تفكر تقول انا عايز انسى عشان كدة عمرك ما هتنسى
اشغل نفسك بأى حاجة
وربنا يوفقك