Thursday, May 24, 2007

مجرد ابعاد اخري
















يالا هانعلق مع بعضينا كده

6 comments:

احمد عبد الهادي said...
This comment has been removed by the author.
احمد عبد الهادي said...

شوف الاحساس بالفراغ ياخي بيعمل ايه
تلاته بوست مره واحه
لا وكومنتات كمان

اخر الشباب المثقفيين -
اخر اصحاب المحلات المتدينين -
اخر المواطنين المفقوعيين -
اخر الرجال اللي لامؤاخذه هيجانين -
اخر البنات المحجبين ( المحجبات ياعني )د-
اخر الشيوخ المتمدينين-

هاشوف تعليقات احلي بكتير من كده طبعا

البتاع said...

كاريكاتير جااااامد
بس ليه كده يااحمد؟؟؟
حد يتريق على مصر والمصريين؟؟
هو فيه زيهم؟؟ ;-)

بس انت عارف اكتر واحد وقعنى من الضحك؟؟
بتاع الكناس اللى الراجل شاف خياله مذة
ههههههههههه
شعب محروم حقيقى
بس بجد كاريكاتيرات جامدة
استنى بقى انزل اعلق على باقى البوستات

بس ايه الانتاج الغزير ده؟؟
اللهم لا حسد يعنى
:-)

تحياتى يابوص

احمد عبد الهادي said...

البتاع

مع اني كنت منتظر تعليقك ان انا بتكلم عن مصر والمصريين ياعني
بس لو ركزتي شوية هتلاقي ان ينفع اوي ميكنش دول مصريين
عادي ياعني
اي حد ممكن يطلع منه الكلام ده
ركزي انت بس

ووالنبي بلاش القر والحسد ده
اعملي زيي .... انا عاوز اشوف عاندك انا عاوز اشوف عاندك خمسين بوست بكره
علشان نعرف نتخانق شوية


بس بجد
بوستاتي من غير تعليقك ولا تسوي

البتاع said...

يالهوى يالهوى

ايه الكلام الكبير ده؟؟؟
الهى يخليك ليا يااحمد يابن عمو عبد الهادى يارب

واشوفك باشمهندز قد الدنيا
ومعلق فى دراعك المذة اللى بتحبها دى يارب

دعوة ولية ساعة مغربية
قول آمين

احمد عبد الهادي said...

طب اااااااااااااااامين

بس هوه مين اللي قالك ان في مزه انا بحبها ؟

استنتاجك الاول خاطئ

هارد لك

مفيش مزه ولا حاجه